Αναδημοσίευση από το www.specialized.gr. Ο αναβάτης Specialized, Jaroslav Kulhavy καβάλησε ένα S-Works Epic 29er στην πρώτη του παγκόσμια νίκη κατηγορίας elite men’s cross country στο Champery της Ελβετίας. Κερδίζοντας τη “rainbow striped” φανέλα έκλεισε μια τέλεια σεζόν για τον Τσέχο αθλητή, που κέρδισε επίσης τη γενική κατάταξη του Παγκόσμιου Κυπέλλου 2011 δύο εβδομάδες νωρίτερα.
“Είμαι πολύ χαρούμενος για τη φανέλα και τη σεζόν,” είπε ο Kulhavy μετά από την πιο πρόσφατη νίκη του.
Ο Kulhavy συμμετείχε σε ένα αρχικό γκρουπ έξι ανδρών που ηγήθηκαν του αγώνα, που επίσης περιελάμβανε τους πρώην Παγκόσμιους Πρωταθλητές Nino Schurter (Ελβετία), Julien Absalon (Γαλλία) και Jose Antonio Hermida (Ισπανία) όπως και τους Maxime Marotte (Γαλλία) και Florian Vogel (Ελβετία). Το γκρουπ ξέφυγε από τους υπόλοιπους αθλητές κατά τη διάρκεια του start lap.
Οι Vogel και Schurter δούλεψαν μαζί ως teammates στους πρώτους γύρους του αγώνα ώστε να θέσουν έναν ιλιγγιώδη ρυθμό. Ο Kulhavy έμεινε στη δεύτερη ή τρίτη θέση για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, και μετά τον τερματισμό του παραδέχτηκε ότι ένιωθε κουρασμένος στην αρχή.
Ο Vogel τελικά έμεινε πίσω όπως και ο Marotte, ενώ μία πτώση στοίχισε στον Absalon τη θέση του στο πρωτοπόρο γκρουπ.
Έτσι έμειναν οι Kulhavy, Schurter και Hermida μαζί μπροστά, αλλά σύντομα ο Hermida είχε σκασμένο ελαστικό και έμεινε πίσω, παίρνοντας κατεύθυνση για βοήθεια στο tech zone.
Από εκείνη τη στιγμή, ήταν μια μάχη μεταξύ Kulhavy και Schurter. Για μεγάλο μέρος του αγώνα, ο Schurter έμεινε μπροστά και φαινόταν πολύ δυνατός, αλλά ενάμιση γύρο πριν το τέλος του αγώνα, ο Ελβετός αναβάτης έκανε ένα μικρό λάθος σε τεχνικό τμήμα της διαδρομής και ο Kulhavy εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και ανέβασε το ρυθμό. Η στιγμή ήταν καλή, αφού το περιστατικό συνέβη μετά από μία ανάβαση και μπαίνοντας σε ένα επίπεδο κομμάτι όπου ο Kulhavy ήταν δυνατότερος.
Το λάστιχο “τέντωσε” και τελικά “έσπασε”: Ο Kulhavy ξεκόλλησε από τον Schurter για τα καλά. Ηγήθηκε του τελευταίου γύρου μονος του και στη συνέχεια πέρασε τη γραμμή τερματισμού ανεμίζοντας τη σημαία της Τσεχίας ως ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής.
“Ήμουν αγχωμένος όταν του επιτέθηκα,” είπε ο Kulhavy. “Αλλά μπόρεσα να συγκεντρωθώ.” Η συγκέντρωση ήταν ύψιστης σημασίας στο υπερ-τεχνικό τερέν. Πολλοί αγωνιζόμενοι θεώρησαν τη διαδρομή αυτή ως την τεχνικότερη που είχαν κάνει όλη τη σεζόν.
Ο Kulhavy έτρεξε το μοντ. 2012 Specialized Epic 29er πλήρους ανάρτησης ποδήλατο του στη νίκη, στο τέλος του επτά γύρων αγώνα – αγωνιζόταν με το ποδήλατο που είχε μόλις παραλάβει πριν από λίγες εβδομάδες για το Παγκόσμιο Κύπελλο στην πατρίδα του, Τσεχία.
“Το Epic 29er είναι το καλύτερο ποδήλατο στον κόσμο, και νομίζω πως είναι το μέλλον της ορεινής ποδηλασίας. Το 29άρι full suspension είναι το καλύτερο για όλες τις συνθήκες.”
Αυτό που έκανε τον αγώνα ιδιαίτερα ζόρικο ήταν ότι ξεκίνησε να βρέχει στα μισά του. Η νεροποντή έκανε την τεχνικη, ριζώδη, μόλις μεγαλύτερη των 4.0km διαδομή ακόμη πιο γλυστερή.
“Ο αγώνας ήταν πολύ δύσκολος επειδή έβρεξε και οι βρεγμένες ρίζες γλιστρούσαν πολύ,” είπε ο Kulhavy. “Ευτυχώς, τα ελαστικά μου ήταν ακόμη εντάξει όταν ξεκίνησε να βρέχει. Ήταν καλά στις ξηρές αλλά και τις υγρές συνθήκες.”
Ο Τσέχος ποδηλάτης είχε δοκιμάσει κάθε συνδυασμό ελαστικών στην προπόνηση του. περιλαμβάνοντας τα μοντέλα Specialized Renegade, Ground Control και Fast Track. Αυτό που επέλεξε για την ημέρα του αγώνα ήταν τα εκαστικά 2.00 S-Works Fast Trak εμπρός και πίσω στα 21 και 22 psi αντίστοιχα.
Έβαλε 145psi πίεσης στην πίσω ανάρτηση του και ρύθμισε το Specialized Brain ανοιχτό στο ένα κλικ. Μπροστά, έτρεξε το μοντ. 2012 29er Rock Shox SID με Specialized Brain στα 110 και 105 psi στο θετικό και αρνητικό θάλαμο αντίστοιχα. Έπαιξε με τη ρύθμιση brain κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Κατά την εβδομάδα πριν τον αγώνα, ο Jaroslav δοκίμασε διαφορετικούς συνδυασμούς εμπρόσθιων δίσκων, συμπεριλαμβάνοντας μονό δίσκο από 34 έως 36 δόντια, αλλά τελικά επέλεξε να αγωνιστεί με στήσιμο 2×10 (39/26) σε SRAM XX δίσκους. Επίσης χρησιμοποίησε ολοκαίνουργια 10πλα περιστροφικά χειριστήρια SRAM (Grip Shifters) αφότου αποφάσισε πόσο του άρεσε η ακρίβεια στον τρόπο λειτουργίας τους.
Η Specialized εκπροσωπήθηκε καλά στον αγώνα των ανδρών. Ο Todd Wells, αγωνισζόμενος με τα χρώματα της Αμερικής, είχε την καλύτερη του παγκόσμια επίδοση στην έβδομη θέση. Ο Christoph Sauser, αγωνιζόμενος για την Ελβετία τερμάτισε όγδοος, ενώ ο Νοτιοαφρικανός Burry Stander εγκατέλειψε.
Οι Wells και Sauser επίσης έτρεξαν το 29άρι Specialized Epic. Ο Wells έτρεξε δίσκους SRAM XX 2×10 39/26 εμπρός και ελαστικά 2.00 S-Works Fast Track στα 23-24 psi. Παρατήρησε τις καλύτερες επιδόεσεις αλλαγής ταχυτήτων του νέου του ποδηλάτου, εν μέρει λόγω του πιο άκαμπτου νέου νυχιού και βάσης εκτροχιαστή. Ο Sauser έτρεξε έναν μονό δίσκο Rotor 34 δοντιών και ελαστικά S-Works Fast Trak 2.00 (στα 22 psi) εμπρός και S-Works Renegade 2.00 (23 psi) πίσω. Ήθελε το πιρούνι του να είναι πιο ευαίσθητο για τον αγώνα, έτσι μείωσε την ποσότητα του αέρα στο θετικό του θάλαμο στα 65 psi. Έβαλε 60 psi στον αρνητικό θάλαμο.
Η Davison μπαίνει στο top 10
Στον αγώνα των elite γυναικών, η Lea Davison ήταν η κορυφαία Αμερικανή τερματίσασα στη 10η θέση. Ήταν η καλύτερη παγκόσμια επίδοση της καριέρας της.
Απόλαυσε τη διαδρομή πολύ, ειδικά πάνω στο Specialized 29er Fate της. Το μόνο σημείο της διαδρομής που δεν της άρεσε ήταν το A-line drop στο κομμάτι “Hell’s Gate”, αλλά μόνο επειδή το τραυματισμένο της χέρι δεν έχει επανέλθει 100% και δεν ήθελε να ρισκάρει ξανατραυματίζοντας το. Έτρεξε το 1.8 S-Works Ground Control ελαστικό μπροστά (στα 21 psi) και το 2.00 S-Works Fast Trak ελαστικό πίσω (στα 20 psi).
Η Lene Byberg δεν αγωνίστηκε για τη Νορβηγία λόγω του τραυματισμού της. Έσπασε την περόνη της προπονούμενη για τη διαδρομή του Παγκοσμίου νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα και αναμένεται να μείνει εκτός αγωνιστικής έως το Roc d’Azur τον Οκτώβρη.
Για περισσότερες πληροφορίες, φωτογραφίες και video του Jaroslav ολόκληρη τη Specialized Racing επισκεφθείτε το www.iamspecialized.com
Δείτε το video από τη διοργάνωση στο Youtube.com
all the technical KINGDOM777 solutions and staff we need for 에볼루션 카지노 operators who provide world
İnternet üzerinden satış ya da e-ticaret yapmak istiyorsanız öncelikle kendinizi ve ürünlerinizi güzel tanıtan bir site oluşturmanız gerekmektedir. Bu konuda işin ehli profesyonel danışmanlarla çalışmanın sizin için faydalı bir durum olacaktır. Bu danışmanlar daha önceki tecrübe ve bilgi birikimleri ile sizi doğru bir şekilde yönlendirecek ve ürünlerinizi en doğru şekilde tanıtmanızı sağlayacaktır. Bu da çok hızlı bir şekilde gelişim grafiği göstermenize ve geniş kitlelere hitap etmeniz anlamına gelecektir. Ne kadar fazla geniş kitleye hitap ederseniz o kadar gerçek kullanıcı kitlesine sahip olursunuz beraberinde daha fazla etkileşimi getirecektir. site kurma fiyatları göz önünde bulundurmanız gereken konulardan başlıcası olmaktadır. Kendinizi anlatan ve idealleriniz uygun bir site tasarımının yanı sıra piyasayı araştırarak bu siteye ne kadar maliyetle sahip olacağınızı da araştır olmanız gerekmektedir. Bu konuda güvenilir kişilerle bir fiyatta çalışmanız tavsiye edilmektedir. Daha sonrasında ürünlerini de ürün içerikleri doğru bir şekilde danışmanlar aracılığıyla belirleyerek tanıtıp rahatlıkla sitenize daha etkileşimi yüksek bir hale getirebilirsiniz.
From some point on, I am preparing to build my site while browsing various sites. It is now somewhat completed. If you are interested, please come to play with totosite !!